8414. Submitted on 2026/6/24, 7.02 h by :
G E K O L O N I S E E R D
"Ik ben geen voetbalfan maar…"
*post vervolgens onwijze voetbalfanpost*
![[image]](http://arduenn.com/img/england-ghana.jpg)
![[image]](http://arduenn.com/img/jenkins.jpg)
Zo af en toe heeft dit anderzijds volstrekt boycottens- en negeerbaarheidswaardige WK ook af en toe zijn koddige momenten
1. T-minus commented on 2026/6/24, 13.54 h: