Home : RSS : FAQ
Dan hebben we in ieder geval geen global warming, toch?
En anders is er dit nog. En dit. En dit is onwaarschijnlijk brutaal. Als de dementen aan het roer blijven, zal de wereld vergaan.
De wereld vergaat wel vaker.
Name:
Site:
|< : << : : >> : >|
Dave, 21.16 h: "Vroeger was een kleine onweersbui na een hete dag normaal, maar"
Arduenn, 14.19 h: "Eh."
Arduenn, 14.16 h: "Ik leerde gisteren dat Willem de Zwijger maar liefst vier ..."
Dave, 13.16 h: "@Arduenn: Ik had het boek van Machiavelli bij toen ik gister ..."
T-minus, 16.59 h: "Zaterdag oostenwind, lichte kans op zware oliebuien."
Dave, 12.22 h: "Wappie modus: ”Hoe kan dat nou? Waren ze verslaafd aan de ..."
Dave, 12.06 h: "“Graden op de schaal van Richter” is een leuk grapje dat ik"
Arduenn, 10.20 h: "De temperatuur voor volgende week dinsdag is reeds bijgesteld ..."
Dave, 07.34 h: "Gelukkig heb ik nu een goed boek. Waarvoor dank! Ik ga er eens ..."
T-minus, 12.45 h: "Met AMD heb je waarschijnlijk ook 'gamemode'. Het zou ..."
Dendriet, Vasilis, Paper Kosmonaut, Hank en Kittekat, Trashique
Karmahoeren.com, RooieRukberen.nl, MSM.nl, AmerikaanseHumor.com, NerdHumor.edu, ROTFLMAO-humor.lol, Verveelspeeltjes, Paniek
Random Numbers, Klokken, Unicode Tables, Unicode Translator
… ← → ↖ ☐ 🗹 ⭘ ◉ ░ ▓
1. Dave commented on 2019/9/21, 22.30 h:
Dan hebben we in ieder geval geen global warming, toch?
En anders is er dit nog. En dit. En dit is onwaarschijnlijk brutaal. Als de dementen aan het roer blijven, zal de wereld vergaan.